Home
Kategoria A1, A2, B1, B
Normat e Sjelljes
AM
Hyr
Pyetja
1
/40
Testi 50
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
Sinjali në figurë është një sinjal vertikal që paralajmëron rrezik.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Sinjali në figurë është një sinjal vertikal që paralajmëron rrezik.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Sinjali në figurë ndalon qarkullimin vetëm të autoveturave.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Sinjali në figurë ndalon qarkullimin e mjeteve me peshë faktike mbi 7 tonë.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Sinjali në figurë është një sinjal vertikal detyrimi.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Sinjali në figurë tregon se kryqëzimi ku po futemi është i rregulluar me një rrethqarkullim.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Sinjali në figurë detyron kufizimin e shpejtësisë dhe ndalimin para vijës së ndalimit.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Sinjali në figurë tregon se po lëvizim në një rrugë me një sens lëvizjeje.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Sinjalistika në figurë tregon që karrexhata me dy korsi është rrugë me të drejtë përparësie.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Sinjalistika horizontale, si në figurë, lejon qarkullimin e mjeteve në korsinë A të emergjencës, kur ajo është e lirë.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Kur semafori në figurë ka të ndezur dritën e verdhë dhe drejtuesi i mjetit ka hyrë në kryqëzim, duhet të vazhdojë lëvizjen për të liruar kryqëzimin.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Pozicioni i punonjësit të policisë rrugore si në figurë na ndalon të kthehemi majtas kur e kemi kaluar vijën e ndalimit.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Drejtuesi i mjetit duhet të zvogëlojë shpejtësinë e lëvizjes së mjetit ne rrugët interurbane dytësore.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Shpejtësia e lëvizjes së mjetit duhet të ngadalësohet në ngushtimet e rrugëve.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Kur qarkullojmë në kohë me shi duhet të shmangim veshjen e xhamave nga avulli.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Për të evituar rrëshqitjen e mjetit është e nevojshme të lëshoni menjëherë pedalin e friksionit dhe të shtoni gazin.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Sipas sinjalistikës në figurë, mjeti S është i detyruar të lëvize vetëm drejt në kryqëzim.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Sipas situatës në figurë, mjeti H ka kaluar kryqëzimin në mënyrë të rregullt.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Në kryqëzimin e paraqitur në figurë, mjeti C kalon i dyti.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Në kryqëzimin e paraqitur në figurë, mjeti A kalon pas mjetit H.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Lejohet parakalimi në pjesën zbritëse të kurrizit rrugor, kur e lejon sinjalistika.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Drejtuesi i mjetit që parakalohet, në rrugë me një korsi për çdo sens, duhet të spostojë mjetin sa më afër kufirit të djathtë të karrexhatës.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Në autostrada, shpejtësia maksimale e lejuar për autovetura është gjithmonë 80 km/orë.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Trekëndëshi i lëvizshëm i rrezikut vendoset vetëm natën.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Kontrolli teknik ka të njëjtin afat kohor vlefshmërie për të gjitha mjetet rrugore, pavarësisht llojit dhe destinacionit.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Përdorimi i kaskës mbrojtëse është i detyrueshëm për drejtuesit e motomjeteve me tri rrota dhe me kabinë.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Kur karrexhata zihet si rezultat i një aksidenti rrugor, që ka vetëm dëme materiale, duhet të vendoset trekëndëshi i lëvizshëm i rrezikut, sipas përcaktimeve të Kodit Rrugor.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Mjeteve që levizin në drejtim të një segmenti rrugor, ku ka ndodhur nje aksident, u duhet sinjalizuar rreziku duke përdorur vetëm boritë.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Kur i dëmtuari në një aksident rrugor është pa ndjenja, duhet të kujdesemi për gjendjen e tij deri në mbërritjen e ambulancës.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Drejtuesi i mjetit, i cili shfaq shenja lodhje, duhet të ulë shpejtësinë dhe të mbajë krahun e djathtë për të gjetur një vend pushimi.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Në korsinë e emergjencës lejohet qarkullimi normal i të gjitha mjeteve.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Sinjali në figurë u tregon drejtueseve të mjeteve, që udhëtojnë drejt porteve, se deti është shumë i trazuar.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Sinjali në figurë tregon afrimin e një “KALIMI NË NIVEL”.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Panelet plotësuese në figurë, të vendosur poshtë sinjalit “NDALIM PUSHIMI”, tregojnë kohëzgjatjen për të cilën është në fuqi sinjali.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Sinjali në figurë paralajmëron një parkim, që gjendet pas 300 m.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Pajisjet e sinjalizimit zanor (boritë) mund të përdoren jashtë qendrave të banuara, në rastet e parakalimeve.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Me lejedrejtimi të kategorisë A lejohet të drejtohen motorët.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Sigurimi i detyruar i mjetit mbulon dëmet e shkaktuara në njerëz, kafshë e materiale.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Ndotja atmosferike e prodhuar nga mjetet me motor zvogëlohet duke fikur motorin në rast të ndalimit të zgjatur të mjetit.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Kur gomat e mjetit janë të konsumuara, rritet mundësia për të shkaktuar aksident rrugor.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin