Pyetja 1/30

Test i rastit

Sinjali i paraqitur në figurë është një sinjal vertikal rreziku

Lista e testeve

Sinjali i paraqitur në figurë tregon një ndërprerje të rrugëve nga e majta

Lista e testeve

Sinjali i paraqitur në figurë mund të vendoset në afërsi të një parku lojërash, që frekuentohet nga fëmijët

Lista e testeve

Sinjali i paraqitur në figurë lejon përdorimin e borive, vetëm në raste rreziku të menjëhershëm

Lista e testeve

Sinjali i paraqitur në figurë paralajmëron një detyrim për t’u kthyer djathtas

Lista e testeve

Sinjali i paraqitur në figurë tregon që është e detyrueshme të kthehemi nga e djathta

Lista e testeve

Sinjali i paraqitur në figurë sinjalizon se në afërsi ndodhet një qendër për dhënien e ndihmës së parë

Lista e testeve

Sinjali i paraqitur në figurë tregon një semafor normal

Lista e testeve

Rënia e zgjatur e bilbilit nga ana e punonjësit të shërbimit të policisë rrugore tregon se duhet ndaluar lëvizja, nëse jemi duke u afruar në kryqëzim

Lista e testeve

Pavarësisht se jemi duke drejtuar një mjet me dy rrota, duhet të japim përparësi nga e majta dhe nga e djathta \në prani të sinjalit ‘’JEP PERPARESI’’

Lista e testeve

Sinjalistika horizontale e paraqitur në figurë tregon që jemi në një rrugë me të drejtë përparësie

Lista e testeve

Sinjalistika horizontale e paraqitur në figurë ndalon kryerjen e manovrës së ndryshimit të sensit të lëvizjes

Lista e testeve

Është i ndaluar parakalimi në kthesat e rrugëve me një korsi për çdo sens lëvizjeje

Lista e testeve

Është i ndaluar parakalimi kur mjeti që po vjen pas nesh e ka filluar këtë manovër para nesh

Lista e testeve

Në kryerjen e manovrës së parakalimit në rrugët urbane, duhet të kalojmë gjithmonë shpejtësinë 50 km/orë

Lista e testeve

Për qëllime të sigurisë rrugore drejtuesi i mjetit duhet para nisjes për udhëtim, të kontrollojë presionin e gomave

Lista e testeve

Rruga mund të jetë me dy sense lëvizjeje për qarkullim

Lista e testeve

Ciklomotorët janë mjete me motor, me dy ose tri rrota

Lista e testeve

Fenomeni i humbjes së kontaktit të gomave të ciklomotorit me asfaltin e lagur bënë që gomat të humbin kontaktin me asfaltin

Lista e testeve

Fenomeni i humbjes së kontaktit të gomave të ciklomotorit me asfaltin e lagur është fenomen që ndeshet vetëm gjatë lëvizjes me shpejtësi të ulët

Lista e testeve

Shkaqe për aksidente që lidhen me strukturën e rrugës mund të jenë rregullimi me impiante semaforike i kryqëzimeve

Lista e testeve

Me qene se sistemi i drejtimit të ciklomotorit, ndikon në sigurinë e qarkullimit të dy gomat duhet të jenë rregullisht të fryra sipas të dhënave të marra nga fabrika prodhuese e mjetit

Lista e testeve

Për të mbajtur frenat në gjendje të mirë, është i nevojshëm të kryhet kontroll i shpeshtë i korsës së pedalit të frenave

Lista e testeve

Përdorimi i kaskës mbrojtëse është i detyrueshëm vetëm për drejtuesit e motorëve që kalojnë cilindratën 150 cm3

Lista e testeve

Për të shmangur zhurmat shqetësuese të ciklomotorit gjatë qarkullimit duhet të përdoren pajisjet e sinjalizimit zanor vetëm për qëllime të sigurisë rrugore

Lista e testeve

Zhurma e prodhuar nga ciklomotori zvogëlohet nëse është pastruar mirë motori

Lista e testeve

Ndotja atmosferike e prodhuar nga ciklomotori pakësohet nëse e heqim fare gypin e shkarkimit të gazeve

Lista e testeve

Përdorimi i alkoolit nga drejtuesi i ciklomotorit mund të çojë në eufori, pakujdesi dhe e bën më pak të sigurt drejtimin e tij

Lista e testeve

Përdorimi i alkoolit nga drejtuesi i ciklomotorit ul nivelin e përqendrimit në drejtimin e tij

Lista e testeve

Nëse drejtuesi i ciklomotorit kurohet me barna mjekësore me veprim qetësues mund të drejtoje atë nëse ndërpret përkohësisht marrjen e mjekimit

Lista e testeve